niedziela, 7 maja 2017

Call it love and devotion [31]

Witajcie kochani!! :3
Postanowiłam odświeżyć trochę wygląd bloga i oto powstał nowy szablon. Co o nim myślicie? (czekam na Wasze komentarze z opinią, bo naprawdę jestem ciekawa Waszego zdania) 
Mi się naprawdę podoba! :) Stary szablon główny pozostawiam tutaj jako szablon wolny. Wydaje mi się, że jest bardzo ładny i elegancki. Może komuś się przyda, plus mam jeszcze dla Was stary nagłówek, który jakimś cudem odzyskałam spośród sterty odratowanych dokumentów. 
Poza tym wykonałam dwie koloryzacje, które niezbyt przypadły mi do gustu, ale może komuś się spodobają oraz tekstury, z których jestem bardzo zadowolona <3.
Zrobiłam tutaj trochę porządku, również zmieniłam regulamin, więc jeśli chcecie coś pobrać, to znów musicie się dostosować do ulepszonych reguł :D.
Nie wiem kiedy będzie następna notka, bo sami wiecie, że raz dodaje, raz nie. Ale nie znikam :D. Tego bądźcie pewni. Jeśli złapię więcej weny, to na pewno coś znów tu opublikuje, może wcześniej niż myślicie ;)
Zamówienia przyjmuję na Secret Templates, więc zapraszam! ;p




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz