sobota, 31 grudnia 2016

Wyjaśnienie

Witam!
Baaardzo dłuugo mnie tu nie było.... Zaniedbałam bloga. Ostatnio dość często zdarza mi się pozostawić go na parę miesięcy i znowu wrócić, ale mam szkołę, prawo jazdy i jeszcze kilka innych spraw na głowie, które sprawiają, że kompletnie nie mam ochoty na robienie szablonów, a tym bardziej sygnatur, czy innych graficznych prac.Przez tą pogodę też się trochę wypaliłam.
Nie bójcie się - nie zostawiam bloga ani też nie zawieszam. Nic z tych rzeczy. To jest coś, co kocham robić i chyba nigdy z tego nie zrezygnuję, ale nie mam pojęcia kiedy się coś tutaj pojawi, gdyż mam jeszcze obowiązki na Secret Templates, gdzie jestem szabloniarką. To właśnie tam się najczęściej udzielam. Jeśli ktoś chciałby zamówić szablon, to serdecznie zapraszam do zapoznania się z regulaminem Secret Templates i złożenia zamówienia. Otworzyłam ostatnio kolejkę, więc dwa zamówienia na pewno przyjmę :).
Na Graficznej Przystani na pewno się coś pojawi, ale nie wiem kiedy. Może za miesiąc, dwa, trzy. Mam za mało czasu na wszystko, a dwa blogi, to naprawdę duża odpowiedzialność, a za nic nie chcę rezygnować z Secret Templates ani z Graficznej Przystani. Na pewno będę się tutaj mniej udzielać, ale postaram się dodawać, co jakiś czas jakieś ciekawe i przydatne instrukcje, koloryzacje, bo na sygnatury, czy bannery, to ostatnio wgl nie mam ochoty i te prace mi jakoś nie wychodzą. Zamówienia będę najczęściej przyjmować na Secret Templates, więc proszę się w razie czego tam kierować :).
I na pewno prace na tym blogu nie będą pojawiać się regularnie, jak w przypadku Secret Templates, gdzie kierujemy się grafikiem na cały miesiąc.
Wiem... Może Wam się wydaje, że mam gdzieś Graficzną Przystań, ale to nie prawda. Traktuję tego bloga poważnie, ale nie chce niczego robić na siłę. Nigdy nie wstawiałam tutaj prac regularnie... Nawet, jak chciałam, to mi się nie udawało. Sama nie wiem czemu tak mam, że na Secret Templates mieszczę się w terminie, a jak tutaj sobie zapisze, to prawie nigdy mi się to nie udaje.
Mam zapisany grafik i do niego się stosuje, a tutaj nawet jeśli chciałabym się trzymać ustalonego planu, to zawsze coś wypadnie i tego nie zrobię, dlatego będą pojawiać się tu jakieś prace, ale musicie się uzbroić w cierpliwość. Często na pewno ich nie będzie, ale nie zawieszam bloga!! Możecie się tutaj pytać o cokolwiek. Zaglądam tutaj regularnie :).
Pozdrawiam i do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz