sobota, 20 lutego 2016

Mam dwa pytania!

Znów nie było mnie dość długo, ale przez cały ten czas pracowałam nad nowym szablonem, który aktualnie widnieje na blogu :). Niestety nic na dzisiaj nie przygotowałam z prac graficznych, dlatego że muszę jeszcze poprawić trochę szablon i wszystkie zakładki zaktualizować. Chcę się porządnie wziąć za ten blog, więc to trochę potrwa zanim wszystko ogarnę i zacznę dodawać notki. 
Mam do Was dwa pytania: Podoba Wam się? Wszystko sprawnie działa? Wszystko powinno działać prawidłowo, gdyż tym razem szablon robiłam na komputerze, ale jeśli coś jest według Was nie tak, to śmiało piszcie w komentarzu, bądź na czacie, który widnieje po prawej stronie. To tyle na dzisiaj :). 
Pozdrawiam cieplutko!

4 komentarze:

  1. Czat nie chowa się pod nagłówek. A poza tym to szablon jest nieziemski! Bardzo podoba mi się nagłówek <3

    S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuję to naprawić, dziękuję ;)
      Bardzo się z z tego powodu cieszę, gdyż naprawdę spędziłam nad nim trochę czasu :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Halo, dzień dobry! Czy można zamówić u Was szablon? Byłabym bardzo wdzięczna!
    Nie mam pojęcia, gdzie tutaj się składa zamówienia, dlatego piszę pod ostatnim postem
    Pozdrawiam i czekam na rychłą odpowiedź,
    Jo Alex

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za niedługo pojawi się nowy post i tam będzie można składać zamówienia. Tylko muszę jeszcze ogarnąć trochę bloga. Post powinien pojawić się najpóźniej w piątek ;)

      Usuń