niedziela, 10 stycznia 2016

I'm standing still


                                     Naughty Boy - Runnin' (Lose It All) ft. Beyoncé, Arrow Benjamin

Witam Was cieplutko! :*
Wiem, dawno mnie tutaj nie było, jednak miałam problemy ze sprzętem, a także później z weną... Na przekór wszystkiemu postanowiłam pracować i jeszcze raz pracować aż w końcu coś mi wyszło! :D
Prace na pewno nie będą wysokich lotów ze względu na wenę, ale mam nadzieję, że po tak długim czasie przypadną Wam do gustu :). Szablonów nie ma, bo jakoś nie wychodzą mi nagłówki, a minimalistycznych nie chce jakoś robić. Poza tym nad kodami trzeba trochę czasu spędzić, a na to teraz nie mam czasu.
Jak tam po sylwestrze? Ja niestety siedziałam w domu. Mimo to mile spędziłam czas z rodziną, polsatem i Assasinem! *.*
Nie będę zanudzać, przejdę do części graficznej :D





To tyle na dziś :). Nie mam pojęcia kiedy będzie następna notka! Będziecie musieli troszkę poczekać i proszę się nie bać, jeśli kiedyś, tak długo nie będzie notki. Jeżeli nie napisze żadnego postu o zawieszeniu (a na pewno w najbliższym czasie i mam nadzieję nigdy tego nie zrobię!) to na pewno coś się w niedługim czasie pojawi :).
Kilka miesięcy temu nie wykonałam jednego szablonu, ponieważ nie miałam kontaktu z autorką. Coco Deer jeśli to czytasz, to prosze napisz mi, czy mam dla Ciebie wykonać ten szablon, czy nie...
Mogłabym Was prosić o komentarze? Nie mam pojęcia, co mam poprawić, wykonać na następną notkę (koloryzacje, sygnatury, czy coś innego?) bardzo proszę o propozycję! Komentarze są bardzo ważne. Nie muszą być długie, mogą być krótkie, tylko żebym wiedziała, co mam zmienić lub ile osób śledzi moje poczynania z grafiką :). Bardzo prosze o odzew pod notką! :D

Jeśli komuś zależy, to może przyjmę jedno zamówienie, jednak nie mam pojęcia, czy mi wyjdzie, gdyż jak pisałam ostatnio blendy mi kompletnie nie wychodzą -,-.

EDIT
Nie przyjmuje zamówień!

5 komentarzy:

  1. No fakt, prac trochę mało, ale uważam, że lepiej jest dodać post z małą ilością, niż w ogóle.
    Szkoda, że nagłówki Ci nie wychodzą, jednak, może uda ci się coś zrobić kolejnym razem. Jak to moja siostra mi mówiła, kiedy nie potrafiłam zrobić sygnaturki: To tak jakbyś robiła nagłówek, tyle, że mniejszy. U ciebie jest tyko na odwrót. A z resztą nagłówki nie muszą być przecież duże. Nawet może być taki jaki masz teraz na szablonie głównym.
    Pozdrawiam ♥
    oreuis (grafikacentaura.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sądzę :)
      Nawet nie mam ochoty się brać za nagłówki, ale muszę się w końcu ogarnąć :D. Niby mogę napisać kody do takiej wielkości, ale nie wiem... Spróbuje wykonać nagłówek, a jeśli mi się nie będzie udawało, to ewentualnie zrobię coś z którąś z sygnatur :)
      Bardzo dziękuję za komentarz! *.*
      Oczywiście w najbliższym czasie także wejdę na Twojego bloga i postaram się coś napisać :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. pobieram paczkę z modelkami c:

    OdpowiedzUsuń
  3. hasła: butterfly
    Pobieram koloryzację i Stocki

    OdpowiedzUsuń