piątek, 23 października 2015

Bo gdzie było nam tak bezpiecznie, jak tam?

Cześć! :)
Dość długo mnie nie było za co serdecznie Was przepraszam! Ostatnio mam problemy z komputerem i zaniedługo też pójdzie do naprawy, więc drugi post ukaże się zapewne za miesiąc. 
Dzisiaj mam mało prac właśnie przez mój ukochanego sprzęt -,-. Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu, zwłaszcza nagłówek, który naprawdę mi się podoba! :) 

~Nagłówki~
Konkurs! by Calliste1999 

~Kolorowania~ 

~Koloryzacje~

~Pliki PSD~
Bardzo prosiłabym, aby osoby pobierające informowały mnie o każdym pobranym dodatku! Na hostuje pokazuje mi się liczba pobrań i jest ich naprawdę dużo, a informacji, jak nie było, tak nie ma... Bardzo Was o to proszę :). 

Może przyjmę jedno zamówienie, ale trzeba będzie na nie trochę poczekać... Powód napisałam powyżej.

EDIT
Nie przyjmuje zamówień!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz