piątek, 8 maja 2015

I just wanna hold you [4-7]

Cześć! :D
Na wstępie bardzo chciałam Was przeprosić, za to, że zaniedbałam bloga, jednak przyczyną tego lekkiego chaosu był brak czasu,  za co jeszcze raz serdecznie przepraszam :). Te prace możecie również spotkać na bajkowych szablonach, gdzie również dodaję swoje prace. Z tego względu możecie zamiast linku graficznej przystani, dodać link do bajkowych i również zapoznać się tam z regulaminem. Możliwe jest to, że niekiedy nie będę w stanie przyjąć tutaj zamówień, więc istnieje prawdopodobieństwo, że na bajkowych kilka przyjmę lub odwrotnie.

Uwaga! 
Zamówienia składane na tej szabloniarni, pozostają tylko na niej i w tym przypadku link dodajemy do graficznej przystani. 

WOLNE

PodglÄ…d 103 by Calliste1999

W tym szablonie niesamowicie podoba mi się nagłówek :D.
Aby szablon dobrze działał trzeba wstawić w gadżecie HTML/JavaScript ten oto kod:
<div style="height: 437px;"></div>

PodglÄ…d 104 by Calliste1999

Anime! by Calliste1999

PodglÄ…d by Calliste1999

Jeżeli ktoś miałby jakieś zastrzeżenia, czy pytania, to proszę pisać :)
Jestem w stanie coś poprawić, więc jeżeli Wam nie będzie pasować coś konkretnego w szablonie, to piszcie śmiało, poprawię ;).

Nie mam pojęcia kiedy pojawi się szablon główny. Mam bierzmowanie za miesiąc i z tego powodu muszę się nauczyć dwustu pytań, więc istnieje wielkie prawdopodobieństwo, że szablon główny wstawię dopiero w połowie/pod koniec czerwca :)

Przyjmę kilka zamówień!

EDIT
Przyjmuje zamówienie Daria Pisarka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz