niedziela, 22 marca 2015

[ 2-3 ] "Give a little time to me or burn this out"

Sygnatura1 by Calliste1999

Witajcie! To moja pierwsza sygnatura, więc nie krzyczcie :D. Wiem, że jest do bani, ale mimo wszystko postanowiłam ją wstawić. 
Jak zapewne zauważyliście usunęłam większość szablonów, dlatego że okropnie mi się one nie podobały i postanowiłam zacząć "wszystko" od początku :).
Wydaje mi się, że zrobiłam duże postępy, ale sami oceńcie.
Szablon jest w budowie. Na pewno nie będzie on taki, jakim jest teraz. Nagłówek na szablon główny jest już zrobiony, więc cały szablon powinien się pojawić za miesiąc, może wcześniej ;).

Przypominam, że nabór jest cały czas otwarty. Kto pragnie spróbować własnych sił, to serdecznie zapraszam! :)

Szab by Calliste1999

2 by Calliste1999

Zamówień na dzień dzisiejszy nie przyjmuje!

2 komentarze:

  1. Witam,co do pierwszego szablonu to muszę przyznać, że kolor był naprawdę dobrym wyborem ;) Dzięki niemu aż ciężko oderwać wzrok od szablonu jednak jako, że nie jestem zbyt wielką fanką pani, która znajduje się na szablonie moim faworytem jest szablon nr 2, który jest po prostu niesamowity. Taki mroczny i tajemniczy, a zarazem magiczny i zachęcający. Preferowałabym ten drugi jako główny szablon bloga jednak oba szablony mi się podobają ;)
    A no i sygnatura...Bardzo mi się podoba więc nie wiem co Ty do niej masz xD
    Chciałabym się jeszcze dowiedzieć kiedy będzie możliwość złożenia zamówienia na szablon u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! :)
      Dziękuję za miłe słowa! ;)
      Oczywiście, że jest taka możliwość. Za kilka dni powinnam coś wstawić i wtedy będzie możliwość złożenia zamówienia :).
      Pozdrawiam!

      Usuń