niedziela, 21 września 2014

[ 1 ] "Le silence tue la souffrance en moi"

Przepraszam, że musieliście tak długo czekać na pierwszy szablon, ale musiałam ogarnąć tego bloga, a jeszcze jest przy nim dużo roboty. Szablon wyszedł dość fajnie, jak na pierwszy raz :D. Jest  dość zwyczajny, jak dla mnie :). Nie wiem kiedy pojawią się następne szablony. Teraz nie mam czasu na nic... Zachęcam do zaobserwowania bloga, ponieważ szablony będą pojawiały się nieregularnie! :) Nie przyjmuje na razie żadnych zamówień. Na początek muszę się uporać z tymi szablonami, które zaczęłam :D

Szablon wolny



Przed pobraniem proszę zapoznać się z regulaminem!

2 komentarze:

  1. Droga Amy,
    Twoją działalność - opowiadania - śledzę od dłuższego czasu, aczkolwiek pod różnymi nickami, aczkolwiek teraz zostanę już na zawsze przy tym. Jednakże muszę wrócić do meritum, czyli do tego bloga. Jestem ZASKOCZONA, że prowadzisz bloga z szablonami. Nowsze szablony są ładne, ale nie w moim stylu i nie podoba mi się tekst, który wchodzi na parę znajdującą się w tyle, ale ten szablon (nr 1) jest świetny! Ogromnie mi się podoba! Jestem pewna, że z dnia na dzień Twoje szablony będą cuuudowne, prześliczne jak ten pierwszy! Brawo!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń